Anno 1701 - Strona g��wna
Główna
Anno 1701 - Kontakt
Kontakt
Anno 1701 - Bannery
Bannery
Anno 1701 - Reklama
Reklama


Wielorybnik

Wielorybnik wyrusza z chaty wielorybniczej na otwarte morze, aby z pomoc± harpuna polowaæ na wieloryby.

Budynek powinien byæ budowany na wyspach w pó³nocnej strefie klimatycznej, gdy¿ wieloryby wystêpuj± tylko w zimnych wodach Pó³nocy.

Chatê wielorybnicz± buduje siê na wybrze¿u, gdzie pojawia siê tak¿e statek wielorybniczy odpowiednio wyposa¿ony do polowañ na wieloryby.

Statek wielorybniczy wyp³ywa w morze, a za³oga próbuje upolowaæ jak najwiêcej wielorybów. Kiedy po³ów dobiegnie koñca, ³ód¥ powraca do chaty wielorybniczej, gdzie ze zdobyczy pozyskiwany jest olej wielorybi.

Je¿eli chata wielorybnicza znajduje siê w zasiêgu przetwórni bursztynu lub przetwórni oleju wielorybiego, wówczas olej wielorybi mo¿e zostaæ zabrany tam bezpo¶rednio do przetworzenia.
W przeciwnym razie niezbêdne oka¿e siê po³±czenie drog± z budynkiem handlowym, w celu przetransportowania gotowych wyrobów do magazynu g³ównego.
Anno 1701 - Wielorybnik

Koszt wybudowania:
600
8 5 6 0
Koszt utrzymania:70
Rozmiar: 4 x 4
Wymagania: 260 obywateli





Powered by M@ti  © 2008